Entreprenør Harald Nilsen AS

hva

merkevareprosess

logo

fargepalett

bildekor

trykksaker

nettside

designmanual

I forbindelse med navnebytte så entreprenørbedriften Harald Nilsen AS nytten i å investere i ny visuell identitet for å styrke sin markedsposisjon i Nord-Norge og synliggjøre sin egen profesjonelle stødighet.

Det gamle designet bar preg av 90-tallet og var vannet ut over lang tid. De digitale filene var omtrent ikke-eksisterende. Oppdraget vårt ble derfor å skape en ny og moderne identitet som sto i stil med utviklingen bedriften har hatt siden oppstarten for over 60 år siden. For å gjøre det lett for de mange ansatte å opprettholde system i det nye designet så programmerte vi sammen med Vitikka AS en digital designmanual hvor alt innhold er systematisk satt opp – alt fra nedlastbare logofiler, officemaler, fargekoder og maler til bekledning og biler.

Kreativ Industri bidro med merkevareanalyse i forkant av designet og de nye merkevaretekstene er også innlemmet i designmanualen for å enkelt kunne hente ut tekst til markedsføring.

Våre prosjekter

Oace

I veikrysset i Ifjord ligger en bedrift utenom det vanlige. Setter du foten inn i den arktiske oasen risikerer du å drømme deg bort og glemme av tiden.

Les Mer

Min Ája

Familiebedriften Karasjok Camping tok i 2021 beslutningen om å omstille seg, og resultatet ble en ny merkevare og identitet – Min Ája.

Les Mer