Entreprenør Harald Nilsen AS

merkevareprosess
logo
fargepalett
bildekor
trykksaker
nettside
designmanual
I forbindelse med navnebytte så entreprenørbedriften Harald Nilsen AS nytten i å investere i ny visuell identitet for å styrke sin markedsposisjon i Nord-Norge og synliggjøre sin egen profesjonelle stødighet.
Det gamle designet bar preg av 90-tallet og var vannet ut over lang tid. De digitale filene var omtrent ikke-eksisterende. Oppdraget vårt ble derfor å skape en ny og moderne identitet som sto i stil med utviklingen bedriften har hatt siden oppstarten for over 60 år siden. For å gjøre det lett for de mange ansatte å opprettholde system i det nye designet så programmerte vi sammen med Vitikka AS en digital designmanual hvor alt innhold er systematisk satt opp – alt fra nedlastbare logofiler, officemaler, fargekoder og maler til bekledning og biler.
Kreativ Industri bidro med merkevareanalyse i forkant av designet og de nye merkevaretekstene er også innlemmet i designmanualen for å enkelt kunne hente ut tekst til markedsføring.
nettside ::
https://www.hnas.no











Våre prosjekter
Cape Marina fishing camp
Book neste finnmarksferie på toppen av Norge på Cape Marinas nye nettside.
Les MerNorwegian Crafts – duodji reader
Design av boka Duodji Reader, gitt ut av Norwegian Crafts og Davvi Girji.
Les MerJaro – Tidløs kvalitet fra nord
Merkevarestrategi, redesign av logo, foto og ny nettside med priskalkulator, 3D-visning og ikonbasert produktvisning.
Les Mer