Entreprenør Harald Nilsen AS
merkevareprosess
logo
fargepalett
bildekor
trykksaker
nettside
designmanual
I forbindelse med navnebytte så entreprenørbedriften Harald Nilsen AS nytten i å investere i ny visuell identitet for å styrke sin markedsposisjon i Nord-Norge og synliggjøre sin egen profesjonelle stødighet.
Det gamle designet bar preg av 90-tallet og var vannet ut over lang tid. De digitale filene var omtrent ikke-eksisterende. Oppdraget vårt ble derfor å skape en ny og moderne identitet som sto i stil med utviklingen bedriften har hatt siden oppstarten for over 60 år siden. For å gjøre det lett for de mange ansatte å opprettholde system i det nye designet så programmerte vi sammen med Vitikka AS en digital designmanual hvor alt innhold er systematisk satt opp – alt fra nedlastbare logofiler, officemaler, fargekoder og maler til bekledning og biler.
Kreativ Industri bidro med merkevareanalyse i forkant av designet og de nye merkevaretekstene er også innlemmet i designmanualen for å enkelt kunne hente ut tekst til markedsføring.
nettside ::
https://www.hnas.no
Våre prosjekter
EU Horizon prosjektet Birgejupmi
Birgejupmi er et europeisk forskningsprosjekt med mål om å bidra til bærekraftig forvaltning av marine ressurser i arktiske kystområder – i tett samspill med lokal og urfolkskunnskap.
Les MerThe Golle Máze
I Máze jobbes det for å etablere et dialog- og forsoningssenter med nasjonal betydning. The Golle Máze markerer en ny fase i den kollektive bearbeidelsen av Máze-saken og Sannhets- og forsoningskommisjonens arbeid.
Les MerFinnut – veien til gode innkjøp
Ekstrem oppussing av Finnut Consult - nytt og lettere navn, morsom ny logo, freshe foto og en behagelig og funksjonell nettside levert av oss.
Les Mer