Entreprenør Harald Nilsen AS
merkevareprosess
logo
fargepalett
bildekor
trykksaker
nettside
designmanual
I forbindelse med navnebytte så entreprenørbedriften Harald Nilsen AS nytten i å investere i ny visuell identitet for å styrke sin markedsposisjon i Nord-Norge og synliggjøre sin egen profesjonelle stødighet.
Det gamle designet bar preg av 90-tallet og var vannet ut over lang tid. De digitale filene var omtrent ikke-eksisterende. Oppdraget vårt ble derfor å skape en ny og moderne identitet som sto i stil med utviklingen bedriften har hatt siden oppstarten for over 60 år siden. For å gjøre det lett for de mange ansatte å opprettholde system i det nye designet så programmerte vi sammen med Vitikka AS en digital designmanual hvor alt innhold er systematisk satt opp – alt fra nedlastbare logofiler, officemaler, fargekoder og maler til bekledning og biler.
Kreativ Industri bidro med merkevareanalyse i forkant av designet og de nye merkevaretekstene er også innlemmet i designmanualen for å enkelt kunne hente ut tekst til markedsføring.
nettside ::
https://www.hnas.noVåre prosjekter
Bruket – Fish Factory
Fisk fra lille Nordvågen til den store verden. Vi bisto Bruket med visuell identitet, foto og utstillingsdesign.
Les MerCape Marina fishing camp
Book neste finnmarksferie på toppen av Norge på Cape Marinas nye nettside.
Les MerNorwegian Crafts – duodji reader
Design av boka Duodji Reader, gitt ut av Norwegian Crafts og Davvi Girji.
Les Mer