Min Ája
merkevarestrategi
logo
fargepalett
profilfonter
designmanual
ikoner
skiltdesign
stemningsfoto
Fra å være en ren camping med fokus på bobiler og campingturister, tok Min Ája i 2021 steget å omstille seg. Dette resulterte i en ny merkevarestrategi, oppussede høykvalitetshytter, og en visuell identitet som gjenspeiler Min Ájas nye visjoner og verdier. Vi fikk æren av å designe en estetisk logo, skape en fargepalett inspirert av naturens nyanser, og fotografere stemningsfulle bilder som formidler den vakre atmosfæren i Min Ája. Kreativ Industri ledet an og la et solid fundament for det visuelle uttrykket med deres arbeid med merkevarestrategien. Det samiske har fått skinne gjennom nytt navn og skilting.
Våre prosjekter
Bruket – Fish Factory
Fisk fra lille Nordvågen til den store verden. Vi bisto Bruket med visuell identitet, foto og utstillingsdesign.
Les MerCape Marina fishing camp
Book neste finnmarksferie på toppen av Norge på Cape Marinas nye nettside.
Les MerNorwegian Crafts – duodji reader
Design av boka Duodji Reader, gitt ut av Norwegian Crafts og Davvi Girji.
Les Mer