Min Ája
merkevarestrategi
logo
fargepalett
profilfonter
designmanual
ikoner
skiltdesign
stemningsfoto
Fra å være en ren camping med fokus på bobiler og campingturister, tok Min Ája i 2021 steget å omstille seg. Dette resulterte i en ny merkevarestrategi, oppussede høykvalitetshytter, og en visuell identitet som gjenspeiler Min Ájas nye visjoner og verdier. Vi fikk æren av å designe en estetisk logo, skape en fargepalett inspirert av naturens nyanser, og fotografere stemningsfulle bilder som formidler den vakre atmosfæren i Min Ája. Kreativ Industri ledet an og la et solid fundament for det visuelle uttrykket med deres arbeid med merkevarestrategien. Det samiske har fått skinne gjennom nytt navn og skilting.
Våre prosjekter
EU Horizon prosjektet Birgejupmi
Birgejupmi er et europeisk forskningsprosjekt med mål om å bidra til bærekraftig forvaltning av marine ressurser i arktiske kystområder – i tett samspill med lokal og urfolkskunnskap.
Les MerThe Golle Máze
I Máze jobbes det for å etablere et dialog- og forsoningssenter med nasjonal betydning. The Golle Máze markerer en ny fase i den kollektive bearbeidelsen av Máze-saken og Sannhets- og forsoningskommisjonens arbeid.
Les MerFinnut – veien til gode innkjøp
Ekstrem oppussing av Finnut Consult - nytt og lettere navn, morsom ny logo, freshe foto og en behagelig og funksjonell nettside levert av oss.
Les Mer