Sørøya – verdens største fiskelykke
merkevarestrategi
visuell identitet
naturfoto
konseptfoto
nettside
designmanual
suvenirdesign
sosiale medier
Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.
Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær
Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.
nettside ::
sørøyalykke.noVåre prosjekter
Bruket – Fish Factory
Fisk fra lille Nordvågen til den store verden. Vi bisto Bruket med visuell identitet, foto og utstillingsdesign.
Les MerCape Marina fishing camp
Book neste finnmarksferie på toppen av Norge på Cape Marinas nye nettside.
Les MerNorwegian Crafts – duodji reader
Design av boka Duodji Reader, gitt ut av Norwegian Crafts og Davvi Girji.
Les Mer