Sørøya – verdens største fiskelykke

hva

merkevarestrategi

visuell identitet

naturfoto

konseptfoto

nettside

designmanual

suvenirdesign

sosiale medier

Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.

Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær

Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.

Våre prosjekter

NSR

Base for digital valgkamp, rekruttering av medlemmer og god informasjonsflyt på den nye nettsiden til Norske Samers Riksforbund

Les Mer