Sørøya – verdens største fiskelykke

merkevarestrategi
visuell identitet
naturfoto
konseptfoto
nettside
designmanual
suvenirdesign
sosiale medier
Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.
Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær
Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.
nettside ::
sørøyalykke.no











Våre prosjekter
Cape Marina fishing camp
Book neste finnmarksferie på toppen av Norge på Cape Marinas nye nettside.
Les MerNorwegian Crafts – duodji reader
Design av boka Duodji Reader, gitt ut av Norwegian Crafts og Davvi Girji.
Les MerJaro – Tidløs kvalitet fra nord
Merkevarestrategi, redesign av logo, foto og ny nettside med priskalkulator, 3D-visning og ikonbasert produktvisning.
Les Mer