Sørøya – verdens største fiskelykke

hva

merkevarestrategi

visuell identitet

naturfoto

konseptfoto

nettside

designmanual

suvenirdesign

sosiale medier

Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.

Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær

Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.

Våre prosjekter

EU Horizon prosjektet Birgejupmi

Birgejupmi er et europeisk forskningsprosjekt med mål om å bidra til bærekraftig forvaltning av marine ressurser i arktiske kystområder – i tett samspill med lokal og urfolkskunnskap.

Les Mer

The Golle Máze

I Máze jobbes det for å etablere et dialog- og forsoningssenter med nasjonal betydning. The Golle Máze markerer en ny fase i den kollektive bearbeidelsen av Máze-saken og Sannhets- og forsoningskommisjonens arbeid.

Les Mer

Oace

I veikrysset i Ifjord ligger en bedrift utenom det vanlige. Setter du foten inn i den arktiske oasen risikerer du å drømme deg bort og glemme av tiden.

Les Mer