Sørøya – verdens største fiskelykke

hva

merkevarestrategi

visuell identitet

naturfoto

konseptfoto

nettside

designmanual

suvenirdesign

sosiale medier

Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.

Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær

Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.

Våre prosjekter

Oace

I veikrysset i Ifjord ligger en bedrift utenom det vanlige. Setter du foten inn i den arktiske oasen risikerer du å drømme deg bort og glemme av tiden.

Les Mer

Min Ája

Familiebedriften Karasjok Camping tok i 2021 beslutningen om å omstille seg, og resultatet ble en ny merkevare og identitet – Min Ája.

Les Mer