Sørøya – verdens største fiskelykke
merkevarestrategi
visuell identitet
naturfoto
konseptfoto
nettside
designmanual
suvenirdesign
sosiale medier
Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.
Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær
Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.
nettside ::
sørøyalykke.no
Våre prosjekter
EU Horizon prosjektet Birgejupmi
Birgejupmi er et europeisk forskningsprosjekt med mål om å bidra til bærekraftig forvaltning av marine ressurser i arktiske kystområder – i tett samspill med lokal og urfolkskunnskap.
Les MerThe Golle Máze
I Máze jobbes det for å etablere et dialog- og forsoningssenter med nasjonal betydning. The Golle Máze markerer en ny fase i den kollektive bearbeidelsen av Máze-saken og Sannhets- og forsoningskommisjonens arbeid.
Les MerFinnut – veien til gode innkjøp
Ekstrem oppussing av Finnut Consult - nytt og lettere navn, morsom ny logo, freshe foto og en behagelig og funksjonell nettside levert av oss.
Les Mer